النا عزیز مامان باباالنا عزیز مامان بابا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
رادین  مامان بابارادین مامان بابا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات

هفته 26

1393/4/22 19:35
نویسنده : مامان نینی
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

سلام عشقم

سلام زندگی

دخمل شیطونم قربون برم که حسابی مامانو با لگداش مهمون میکنه.مامان دیگه داره ماه 6 تموم میشه و سه ماهی دوم هم تموم میشه. میگن سه ماهیه دوم آسونترین قسمت بارداری و با شروع سه ماهی سوم سختیا شروع میشه ولی عیب نداره همش به لحظه دیدار در.

اکنون وزن کودک شما کمی کمتر از 900 گرم و طول بدن او از سر تا پاشنه پا حدود 35.5 سانتی متر است. عصبهای گوش او در حال تکامل هستند که در نتیجه به صداهای مختلف بهتر پاسخ می دهد. ریه های او در حال رشد هستند و او با نفسهای کوچکش مقادیر کمی از مایع آمنیوتیک را تنفس می کند. این تمرین برای تولد او و هنگامی که می خواهد برای اولین بار با هوا تنفس کند بسیار مفید است

در این هفته جنین بیست و شش هفته ای است و نوار مغز جنین حالا شبیه به نوزاد تازه به دنیا آمده است. جنین می تواند چشمهایش را بهتر باز و بسته کند، بمکد و عمل بلع را انجام دهد. ششها حالا قادر به تنفس می باشند و جنین به طور منظم تمرین نفس کشیدن می کند. ششها رشد پیدا کرده و برای زندگی دربیرون از رحم آماده می شوند. اعصاب مرکزی جنین به حدی رشد پیدا کرده است که جنین می تواند خود دمای بدنش را تنظیم کند. هر روزی که جنین در رحم مادر است به رشد جنین کمک می کند و امکان داشتن یک فرزند سالم را بالا می برد. در بدن جنین حالا 2 تا 3 درصد چربی وجود دارد.

خوب اینم از وضعیت جناب عالی در این هفته که در گذر است.

مامانی تخت خوابتو گرفتیم .گفتم که دوست بابایی دودلمون کرد. اره دیگه گفتیم دوست بابایی برامون از شرکت آپادانا اورد و الان نصب نشده تو کارتونه که ان شالله بعد ماه رمضان نصبش کنن تا کثیف نشه. روتختیو لوسترو اباژور و ساعت ست سرویست است. تاپ هم قرار ستشو بیاره. میمونه فرشش که احتمالا بابا بزرگت کادو سیسمونی بگیره.(خوانواده بابا).

تقریبا خریدات تموم شده وقتی اتاقت کامل شد عکساشو برات میزارم.سعی کردم لوازم لازمتو بگیرم که هم بابابزرگت خیلی به زحمت نیوفتن(همین جوری کلی تو زحمت افتادن) هم بعدا با خودت خرید کنم که مزه اش بیشتر هم هست.

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات می باشد