النا عزیز مامان باباالنا عزیز مامان بابا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه سن داره
رادین  مامان بابارادین مامان بابا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات

نیمی از راه

1393/3/14 22:21
نویسنده : مامان نینی
468 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی ان شالله لگدات که میگه خوبی ان شالله که همین طور هم هست.

مامانی 20 هفته از بارداری به سلامتی گذشت یعنی نیمی از راه.به امید خب گذشتن 20 هفته ی بعدی و به سلامتی اومدنت تو بغل مامان و بابایی.

امروز بابایی کلی قربون صدقت رفت.و همش میگه جیگرم چه طوره .

فردا خانواده مامانی میان پیشمون و احتمالا با خاله هات یه صفایی به اتاقت بدن تا کمکم بریم خریدو اتاقتو آماده کنیم. شنبه هم وقت چکاپ دارم.

فعلا مامان بره.

از دوستای عزیزی که میان سرمیزنن بسیار سپاسگزارم.

امااا یه گله گی داشتم از این که یادگاری برامون نمیزارید.

پسندها (1)

نظرات (4)

غزل
19 خرداد 93 14:12
مامان نی نی عزیز هزاران با بهت تبریک میگم .ان شالله تا چند وقت دیگه نی نی گلت رو بغل میگیری .خانمی برای من هم دعا کن من الان سه ماهی هست که پیش دکتر میردامادی میرم خیلی دوستش دارم دعا کن من هم مثل شما به زودی نتیجه بگیرم .ببخشید اگه حوصله داشتید میشه از مرحله درمانتون پیش دکتر میردامادی برام بگید . فدات بشم .بوسسسسسسس
مامان نینی
پاسخ
غزل جان ان شالله هر چی زودتر شما هم طعم مادر شدن را بچشه.اولین سری دو نفرمون را ویزیت کرد و یه سری ازمایش دادیم و کلی انتی بیوتیک به دوتامون داد. جواب ازو که بردم دوباره به من انتی بیوتیک داد و سه ماه کلومفین که ماه دوم جواب گرفتم و نینی اومد.وسط سیکل هم امپول داد
فاطمه(مادر مترجم)
25 خرداد 93 15:23
آرام جون عزیزم انشالله نصف دیگه بارداری رو هم به سلامتی و دل خوشی طی کنی و به سلامتی نی نی گلت رو بغل بگیری بووووووس
مامان نینی
پاسخ
مرسی فاطمه جان خدا پسرتو برات نگه داره
سعیده
30 خرداد 93 15:35
سلام عزیزم خوبی منم دخمل دارم البته 3 روز کوچکتر از نینی شماست خوشحال میشم باقی راه باردذاری مون رو باهم باشیم پس با افتخار لینکت میکنم و منتظرت هستم
مامان نینی
پاسخ
سلام خدا حفظش کنه و به سلامتی بغلش کنی
باران 66
3 تیر 93 13:20
مبارکه گل دخملت ارااام جون.انشالله زیر سایتون برگ بشه
مامان نینی
پاسخ
مرسی باران جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات می باشد